"Η ΦΟΝΙΣΣΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΓΕΝΝΑΕΙ ΤΕΡΑΤΑ"
Ταινία μεγάλου μήκους, βασισμένη στο ομότιτλο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, σε σκηνοθεσία-σενάριο -παραγωγή : Στέλλα Αρκέντη.
Από 24 Δεκεμβρίου στον Κινηματογράφο
Λαΐς-Ταινιοθήκη της Ελλάδας,
Μετρό Κεραμεικός. Διεύθυνση: Ιερά Οδός 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134-136
Φόνισσα : Ιωάννα Γκαβάκου.
Κοστούμια-Σκηνικά : Κατερίνα Καμπανέλλη
Διεύθυνση Φωτογραφίας : Γιάννης Λάσκαρης
Ηχητικός σχεδιασμός-Μουσική : Σωτηρία Αδάμ


Προβολή της ταινίας «ΕΓΩ, Ο ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΧΑΛΕΠΑΣ» στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος από Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011 έως Τετάρτη 2 Μαρτίου 6:00 μ.μ.
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011
Ένας εκ των συντελεστών της ταινίας, ο Γιάννης Λάσκαρης (διευθυντής φωτογραφίας στα: "Εγώ ο Γιαννούλης Χαλεπάς" και "Η Φόνισα" ) συμμετέχει στο ντοκυμαντέρ "Τι μέσα, τι έξω" που θα παιχτεί στο φεστιβάλ ντοκυμαντέρ Θεσσαλονίκης 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DChtxgjz2Dg
Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011
![]() | ![]() |
Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας "Η Φόνισα", που βασίζεται στο ομώνυμο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
Σκηνοθεσία Στέλλα Αρκέντη
Πρωταγωνιστεί η Ιωάννα Γκαβάκου
Παίζουν επίσης: Κατερίνα Ταχτσόγλου, Ελεάννα Φινοκαλιώτη, Ντένη Αργυροπούλου, Θανάσης Παπαθανασίου.
Σκηνικά - κοστούμια: Κατερίνα Καμπανέλη
Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιάννης Λάσκαρης
Βοηθός σκηνοθέτης: Μαρία Βιτσεντζάκη
Βοηθός Διευθυντής φωτογραφίας: Σεμίρα Μανωλάκη

Πρεμιέρα της ταινίας "Εγώ ο γιανούλης Χαλεπάς", στον κινηματογράφο "Τριανόν"
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Συμμετοχή της ταινίας , στο 51ο Φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης 3-12 Δεκεμβρίου 2010

